Tweede Werkdag - Reisverslag uit Lamonzie-Montastruc, Frankrijk van Janneke Vries - WaarBenJij.nu Tweede Werkdag - Reisverslag uit Lamonzie-Montastruc, Frankrijk van Janneke Vries - WaarBenJij.nu

Tweede Werkdag

Door: Janneke de Vries

Blijf op de hoogte en volg Janneke

25 Juli 2013 | Frankrijk, Lamonzie-Montastruc

Mijn tweede werkdag
Mijn ochtend begon weer in de mini-club. Vandaag hebben wij met de jongens skelleten gemaakt van macaroni en deze geverft en op zwart papier geplakt. Met de meisjes hebben we foto lijstjes gemaakt en veel bleven nog kleuren en andere kunstwerken maken. Tussendoor heb ik weer dansjes geoefend. Om 3 uur was er een Jeux de Boule toernooi, waar ik en de lifeguard de puntentelling deden en als scheidsrechter speelde. Meteen om 4 uur moest ik weer door voor De Lion King repetitie, want deze avond was de grote show alweer. Om 7 uur was maar eerste keer Mini Disco, ik zweette me kapot. Samen met Agathe deed ik het en het was erg leuk en ik kreeg de kinderen erg goed mee. Ik moest daar dan wel wat voor doen, door het publiek rennen is daar een voorbeeld van haha. Hierna maakte Agathe en ik alles klaar voor de kinderen op te maken voor de Lion King. Toen werd er in die zaal het eten geserveerd en begonnen wij met kinderen te sminken. Er kwamen, zebra’s, olifanten, hyena’s uit en natuurlijk Simba, Nala, Timo en Pumba, Scar, en alle andere karakters toen hebben ze hun kostuums aangetrokken en konden we er tegen aan. De kinderen deden erg hun best en wij stonden aan de kant om ze te helpen en dingen voor te doen. En ging natuurlijk veel mis, maar dat had het publiek niet in de gaten. Gelukkig konden Agathe en ik er keihard om lachen. Het werd echt een groot succes en het was letterlijk een spectacle met alle mooie muziek en de kinderen die zo hun best deden. Na dit ging ik en Agathe meteen verder met de Mini Disco en nu een langere versie. Uiteindelijk kwam s de mascotte langs, dit is een grote beer dit is Chamallow en dit keer zat Agathe erin en we zullen soms afwisselen. We hebben hier 3 Mascottes: Mikado,Chamallow en Zip … Ook hebben we Tipi en Flora, dit zijn 2 karakters die Agathe en ik gaan spelen. Ik ben Flora een echt meisjes meisje en Igat is Tipi en dat is het beste vriendje een Indiaan van Flora. We voeren dan toneelstukjes uit en gaan in dat thema die week dingen doen zoals : Safari, feest,ridders en prinsessen. Ook mag ik soms Zip zijn en over de camping de kinderen gaan amuseren. Zip is een grote bij-en mascotte. Je mag maar een half uur in het kostuum zitten en altijd met begleiding, want je ziet geen snars. Het is zo heet dat er een waterzak in zit en ventilator haha, ik wist niet eens dat het bestond. Daarna was er dansavond en heb ik met alle kinderen de stoelensdans gedaan. Later kreeg ik complimenten van de bazen dat ik het super goed gedaan had, happy. Daarna ging ik rond half 1 naar bed en dood moe dat ik ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 28490

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 21 Augustus 2014

My journey and my dream in Indonesie

23 Juli 2013 - 31 Augustus 2013

Hoofd Animator, Camping L'Espade****

27 Januari 2013 - 05 April 2013

Stage Zeehondencrèche Lenie 't Hart

Landen bezocht: